✔Verzendkosten € 4,99 (NL) ✔Gratis verzending vanaf 75 euro ✔Gratis afhalen in de winkel
FAQ
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.
Algemene vragen
Wat is NØRD Store?
Nørd Conceptstore in Leeuwarden biedt unieke, duurzame en Scandinavisch geïnspireerde producten. Van cadeaus en woonaccessoires tot lokale producten.
Waar zijn jullie gevestigd?
NØRD Conceptstore is gevestigd aan de Sint Jacobsstraat 10 in het historische centrum van Leeuwarden.
Deze straat wordt beschouwd als een van de leukste winkelstraten van Leeuwarden.
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar maar ook via de chat op deze site. We proberen altijd z.s.m. je vraag te beantwoorden.
Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Kies een product en voeg het toe aan je winkelwagen. Ga naar de winkelwagen en klik op ‘afrekenen’. Vul je gegevens en adres in, kies een betaalmethode en rond de betaling af. Je ontvangt een bevestiging per e-mail met je orderdetails.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Betaal eenvoudig en veilig met iDeal, Bancontant of creditcard.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je iets wil wijzigen aan je betselling laat het ons dan z.s.m. weten. Je mag on bellen, mailen of maak gebruik van de chat.
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Je ontvangt binnen enkele minuten na je bestelling een bevestiging in de mail. Heb je geen bericht ontvangen check dan eerst je spam-box.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen neem dan even contact met ons op.
Verzending & Levering
Wat zijn de verzendkosten?
Voor alle bestellingen rekenen wij een standaard bedrag van € 4,99 de voor verzendkosten.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
We proberen je bestelling binnen 2 werkdagen af te leveren bij onze vervoerder. Doorgaans heb je je bestelling de dag erna in huis.
Leveren jullie ook internationaal?
We verzenden ook naar het buitenland. Kun je bij het afrekenen jou land niet selecteren, laat het ons dan even weten. We gaan dan op zoek naar de snelste en voordeligste manier van verzenden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer wij de bestelling hebben afgerond ontvang je van ons de T&T gegevens zodat je je bestelling kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Geen probleem. Kies voor afhalen bij het afronden van je bestelling en je bestelling ligt binnen 15 minuten voor je klaar in de winkel.
Retourneren & Ruilen
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling dan kun je deze uiteraard retourneren. Je mag je bestelling retour sturen naar onze winkel. Stuur ons wel even een mailtje zodat we weten dat we het kunnen verwachten.
Wat zijn de voorwaarden voor ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen alleen geruild worden wanneer ze ongebruikt zijn en de verpakking nog in goede staat is. Het artikel moet voor ons nog verkoopbaar zijn.
Artikelen van Karup worden speciaal voor jou besteld en kunnen helaas niet retour gestuurd worden.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer wij je bestelling retour hebben ontvangen handelen wij dit z.s.m. af. Je ontvangt binnen 48 uur het bedrag op je rekening.
Productinformatie
Zijn alle producten op voorraad?
De producten die op de website op 'voorraad' staan hebben we ook op voorraad in de winkel.
Uitzondering hierop zijn de meubels van Karup, 'op voorraad' betekend in dit geval dat het product op voorraad is bij Karup. Je bestelling wordt vanaf Karup naar je verzonden
Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?
Heb je een vraag over een product dan kun je altijd even contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.
Hoe kan ik de juiste maat of variant kiezen?
Sommige artikelen zijn er in meerdere varianten. Om de juiste maat, kleur o.i.d. te kiezen gebruik je het drop-down menu bij de productinformatie.
Cadeaubonnen & Kortingen
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Onze service begint met een zorgvuldige screening, waarbij we ervoor zorgen dat niets er abnormaal uitziet of abnormaal voelt
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Bij elke hond wordt de service afgestemd op wat er nodig is. Dit kan grondige borstelbeurt of een eerste schering zijn.
Klantenservice
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Neem in dit geval even contact met ons op zodat we het z.s.m. kunnen oplossen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Neem even contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Kan ik een product laten inpakken als cadeau?
Zeker kan dat! Geef bij het afreken aan dat we je bestelling moeten inpakken en eventueel welke artikelen.